Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen onze webshop op twee manieren betalen:
1: iDEAL
2: Vooruitbetaling per bank

1: Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.   Klik hier voor een demo van Ideal

2: Wat is vooruitbetaling per bank

Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling per bank, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer en het IBAN nr. waarop u het bedrag dient over te maken. Uw bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Houdt u rekening met een extra verwerkingstijd van 5 werkdagen.

:     Naturana Nederland B.V.
NL07INGB0659049031
: ING

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank. Houdt u bij vooruitbetaling per bank rekening met een extra verwerkingstijd van 5 werkdagen.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de info@naturana.nl of webshop@naturana.nl . Bij vooruitbetaling per bank geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

<< naar de vorige pagina >>